Masaža za atlete

Vrlo intenzivan oblik tradicionalne tajlandske masaže, kombinacija je akupresure, ayurvede i pasivne joge, zbog čega se ponekad naziva joga za lijene. Uklanja napetost mišića i zglobova, istodobno ih ojačavajući, što rezultira poboljšanjem njihove fleksibilnosti i oslobađa glavu, leđa, ruke, vrat i noge od bolova. Stimulira cirkulaciju i limfni sustav.

Masaža skraćuje vrijeme regeneracije nakon dužeg ili intenzivnog napora i održava formu tijekom svakodnevnih vježbi. Borba protiv umora, smanjuje vjerojatnost ozljeda, omogućava vam da brže povratite snagu. Opušta napete, ukočene mišiće i tetive, smanjuje bol uzrokovanu vježbom.

Izvodi se na umjereno tvrdom madracu, a masirana osoba ostaje u odjeći koja ne ograničava pokrete i dostupna je u salonu. Uz pomoć tijela, ruku, prstiju, laktova, podlaktica, kao i stopala, maserka koristi razne tehnike kompresije, istezanja i hodanja na leđima.

Tajlandska sportska masaža preporučuje se osobama koje se intenzivno bave različitim vrstama sporta, kao i osobama većih tjelesnih proporcija, za koje je tradicionalna tajlandska masaža prenježna.

Među mnogim prednostima najvažnije su:

uklanjanje napetosti iz mišića i zglobova,
oslobađanje tijela od boli,
održavanje forme,
poboljšanje kvalitete spavanja i općeg raspoloženja.

Masaža za atlete